środa, 25 czerwca 2014

Weselne sloneczniki

Witam!

Odjeżdżm na zaslużony odpoczynek:) piękne rodzinne strony mnie wzywają i nie zamierzam pozwalać im długo na siebie czekać! Dziś czeka mnie logistyczne zadanie - ogarnięcie swoich i córci klamotów, spakowanie wszytskich najpotrzebniejszych rzeczy, pieluch, wanienek, sudocremu itp bajerów:))a co za tym idzie znikam ja i moje anioły na kilka dobrych dni. Pewnie dopiero w lipcu przypomną o sobie. Dzisiaj pokażę Wam pierwsze moje kroki w weselnych klimatach, pary leżą jeszcze nie pomalowane ale udało mi się na dniach zrobić podziękowania dla rodziców- zgodnie z wystrojem sali - słonecznikowe. Wiem, że nie ma się czym zabardzo zachwycać, wszak to nie dzieła sztuki a poza tym jako uparty rzemieślnik muszę jeszcze wiele popraktykować w tej materii, ale jakieś takie radosne w moim odczuciu te solne kwiaty.Dlatego się nimi z Wami dziele i jednocześnie żegnam, do miłego, lipcowego!!!

Pozdrawiam!




12 komentarzy:

  1. jak to nie ma , jest słoneczniki przepiękne, udanego wyjazdu i ładnej pogody

    OdpowiedzUsuń
  2. słoneczniki przepiękne i jest się czym zachwycać !!!!
    życzę cudnego wypoczynku i z utęsknieniem będę czekać na anielaki a jak już bardziej zatęsknię to popatrzę na te które z dumą goszczą w moim domu :)))
    pozdrawiam i życze bajecznej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne słoneczniki , byłby z nich fajny magnes na lodówkę np. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dzięki dziewczyny!! odezwę się po powrocie z Karaibów:))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne początki - uwielbiam słoneczniki :) Wyszły Ci bajecznie :) Życzę Ci udanego wypoczynku i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słoneczniki Ci wyszły! Jestem pełna podziwu, bo pewnie się narobiłaś przy tych płatkach :)
    Życzę Ci udanego wypoczynku! Wracaj pełna pomysłów. Czekamy na nowe anioły z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ one śliczne :) miłego wypoczynku i wracaj z głowa pełna nowych pomysłów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te słoneczniki, mi się podobają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Twoje solne rękodzieło. Będę Cię odwiedzać i podziwiać dalej:))
    Zapraszam do siebie: aliwero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzeczy robisz!
    miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń