sobota, 21 czerwca 2014

Śpiewające Dziewczynki

Witam!

Tak dla odmiany, pierwszy raz, zgodnie ze wskazówkami przyjaciółki zrobiłam zwykłe dziewczynki- muzyczne! i choć są duużo drobniejsze aniżeli anioły, które lepie zazwyczaj, pracy przy nich wcale nie miałam mniej!Zdecydowanie wolę tradycyjne rozmiary :))czyli wys.28, szer. w skrzydłach 15:),, przynajmniej mam się gdzie z pędzlem rozpędzić!

Pozdrawiam i dziękuję za miłe przyjęcie poprzednich aniołów, Wasze słowa pełne otuchy i pochwały motywują do dalszej pracy!!


8 komentarzy:

  1. Jej, jakie śliczne muzykantki :) Bardzo dopracowane, urocze mają stroje :) No ale to prawda - im mniejsze elementy, tym musi być większa precyzja przy wykańczaniu detali, więc i pracy nie mało. Ale wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa odmiana, ja natomiast jako duże anioły traktuję takie około 20-22cm, do 28 jeszcze się nie rozpędziłam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj domyślam się, że pracy przy dziewuszkach było niemało...ale w efekcie zmagań pędzelkowych wyszło coś pięknego :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dziewczynki :) Zgadzam się z Tobą, że mniejsze figurki wcale nie oznaczają mniej pracy. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne dziewczyny, bardzo mi siępodobają, pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dziewczynki Ci wyszły :) i zgadzam się z Tobą, że pracy przy mniejszych modelach jest prawie tyle samo co przy dużych ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ślicznotki! dziękuję za miłe słowa i wsparcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe Twoje dzieła!!!:) Jestem zachwycona dokładnością, jaką tutaj zauważyć można:) Piękne:) na prawdę PIĘKNE!!!:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń