poniedziałek, 19 maja 2014

Muzyczny Anioł


Witam!

Brak internetu może flustrować:))))śmieszy mnie to i bardzo martwi....oby moje dzieci nie zamawiały
świeżych bułek przez allegro! niestety, fakt jest faktem- bez elektronicznych zdobyczy naszych czasów jest ciężko na codzień a dodatkowe (w moim przypadku) uzależnienie od solnych blogów nie pomagało mi zanadto przetrwać tych paru dni bez dostepu do wirtualnego świata:)) Ci co mnie znają wiedzą, że pisze z przymrużeniem oka i trochę żartuje, bo tak naprawdę najchetniej wyrzuciłabym do śmieci telefon i wszystkie domowe mierniki czasu!! Wystarczyłaby dobra książka, ogródek i moje foremki:))))aha i litry aromatycznej herbaty. Poniżej- muzyczna Lenka- dziewczynka, której czasami brak wytrwałości podczas ćwiczeń na klawiszach....

Pozdrawiam!


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko, że u mnie jesteś:)) miał być klucz wiolinowy ale coś miałam palce niezgrabne gdy go lepiłam i zmieniłam na nutę,,,a z kluczem jeszcze się zmierzę:)) pozdrawiam

      Usuń
  2. pieknie Ci wyszła, ślicznie pomalowałaś ta anielicę! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. i Ty mówisz o zdolnych rączkach:) nie wiem czy pisałam, ale podoba mi się w Twoich aniołach to że każdy ma taką "spersonalizowaną" twarz:) minki, buźki, oczy dodają ich charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu, każdy z nich odlatuje do innego dziecka, a zatem każdy anioł musi być inny choć odrobinę od pozostałych:))

      Usuń
  4. Śliczna :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany ale kolorki, uwielbiam takie połączenie :) Ślicznota z tej małej !!! :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze: Stokrotce, Marioli, Kasi,Edytce, Ewie i Agniesi:)

    OdpowiedzUsuń