niedziela, 15 czerwca 2014

Anioł Belfer:)

Witam!

Pragnę obwieścić Wam radosną nowiną!!!:)) po kilkudniowym maratonie dzienno-nocnym skończyłam malowanie aniołów absolwentów, teraz je porządnie lakieruje i suszę. Czeka mnie jeszcze montowanie biretów ale to już końcówka!! myślałam, że dłużej mi z tym zejdzie ale się spiełam i zdąrzyłam nawet wykończyć opiekunkę dla wspomnianych urwisów- Super Nauczyciela w klasycznych barwach, biel i czerń, jak przystało na koniec roku szkolnego. Trochę poszalałam i dołożyłam czerwone akcenty, wszak pełnoletnim można!!!no nie?I tak oto przedstawiam Wam "słuszną kobietę" -  fantastycznego podobno pedagoga. Panią K.:))))

Pozdrawiam!




12 komentarzy:

  1. Rewelacyjna, świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zrobiona, w momencie wręczania chciałabym być na jej miejscu, ale tylko w momencie wręczania

    OdpowiedzUsuń
  3. wow śliczna anielica, też bym taką chciała zwłaszcza że też jestem nauczycielką ;) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!. I te czerwone dodatki pasują bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, zadbana kobitka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny!!!! sama jako nauczyciel chciałabym dostać solną pamiatkę zamiast czekoladek:))))myślę, że to miły i na lata prezent!chyba muszę sobie samej ulepić bo nie przypuszczam aby mama któregoś z moich podopiecznych miała takie solne zamiłowania:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie i dokładnie wykonana , od razu widać ,że kobietka ma autorytet u absolwentów ;)
    Ja mam takich siedem do wykonania i chyba wypadało by dzisiaj się za nie zabrać tylko jeszcze pomysłów brakuje ;( np pani od angielskiego, polskiego, biologii , geografii globusa nie będę robić. może coś poradzisz jak widać masz dobre pomysły ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna Pani Nauczyciel - czerwone dodatki super ją ożywiają, i dziennika nie zapomniała :D A spojrzenie - idealne, takie trochę rozmarzone, z powodu zaczynających się wakacji, a trochę pobłażliwe, trochę troskliwe - te ostatnie uczucia skierowane do uczniów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyszła ta Pani Nauczyciel:) Ciekawe, jak zareaguje na swoją podobiznę:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń