środa, 9 lipca 2014

Anielaki cz.1

Witam!

Przybywam dziś z pierwszą serią anielskich chłopaków;) są to moje jarmarkowe przygotowania. Bedę debiutować na takiej imprezie, mam jeszcze trochę czasu na przygotowania, ponieważ dopiero na koniec wakacji będę wystawiać się w moim rodzinnym mieście.







A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE!!!

DZIEWCZYNY!!


Mam do Was BARDZO WAŻNY APEL! Napewno wszystkie znacie Agniesie z blogu starapracownia.blogspot.com Jeżeli śledzicie jej bloga to napewno znacie historię Małej Wiktorii- bratanicy Agi. Na wiosnę tego roku bardzo poważnie zachorowała i potrzebuje intensywnego leczenia. W takich sytuacjach nie można być obojętnym. Pomyślałam że  rozpocznę ANIELSKIE POSPOLITE RUSZENIE i namówię Was Kochane aby każdy ko może pomógł Wiktorii i jej Rodzinie. Za zgodą Agniesi proszę każdą z Was aby ulepiła i wysłała do Bydgoszczy anioła, który stanie się cegiełką na cele fundacji zbierającej fundusze na leczenie Małej Dziewczynki. To przecież tak  niewiele z naszej strony, a tak dużo może pomóc. Sama Agnieszka na blogu pisała niedawno, że musi skupić myśli  na tworzeniu aniołów dla Wiktorii., choć sercem jest przy Małej w szpitalu. Dziewczyny, mam takie poczucie, że po raz pierwszy od założenia tego bloga tak naprawdę przyda on się w słusznej sprawie. Nie mam watpliwości, że to jest SŁUSZNA I HONOROWA SPRAWA. Proszę, przyłączcie się do mnie i rozsyłajcie tą wiadomość wśród innych rękodzielników. Ja nie mam zbyt wielu odbiorców, ale wśród Was są wieloletnie blogerki z potężnym odbiorem. Myslę, że znajdzie się wiele osób z dobrym sercem, które pomogą Rodzinie Agnieszki Wojtkowiak.
Jeżeli jesteś chetna(y) do przyłączenia się do ANIELSKIEGO POSPOLITEGO RUSZENIA DLA WIKTORII   adres na który można wysyłać anioły,( małe czy duże, ważne aby odleciały do Bydgoszczy i pomogły Wiktorii) będę wysyłać indywidualnie na maile!



Ten apel będę jeszcze wielokrotnie powtarzać, proszę, rozsyłajcie tę wiadomość i przyłączcie się do mnie! Szczegóły fundacji podam w kolejnym poście:)





15 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje aniołki, powodzenia na jarmarku :).
    Aniołki z pewnością wyślę, zaraz będę szykować paczkę i podam informację u siebie na blogu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne aniołki, ja pewnie tez się dołączę , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Aniołeczki:) ..to ja też się dołączam:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się pomóc. Jak uda mi się coś zlepić teraz to od razu wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoją drogą jak czytałam posty starej pracowni, a później napisała mi komentarz, że potrzeba jej takiej energii jaką mają moje aniołki - pomyślałam, że miło by było jej wysłać dyniogłówki :) . No to teraz mam okazję :) Na świetny pomysł wpadłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aniołki , musze przeszukać swoje dzieła , na pewno coś się znajdzie na cegiełkę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na jarmarku! ;)

    Z chęcią się dołączę do akcji aniołkowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kasiu! Za pomoc, za serce i takie ludzkie zrozumienie. Już na blogu jest post o Wiktorce, dane fundacji uzupełnię na dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze Agniesiu! Myślę, że wiele osób włączy się do akcji

      Usuń
  9. Ja też na pewno przyłączę się do akcji i po niedzieli ja tylko wrócę do domu wyślę paczkę.
    Twoje aniołki jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogą być kartki, albumy czy notesiki z aniołkami? Bo jeśli tak to z chęcią się przyłączę. Proszę o namiary!

    OdpowiedzUsuń