poniedziałek, 22 grudnia 2014

Siostry anielskie

Witajcie!

Tak jak ostatnio zapowiadałam to ostatnia moja praca w tym roku, którą chce Wam Kochane zaprezentować:) Siła sióstr po raz drugi w moim wydaniu. Jak oceniacie??
Co do małych podsumowań, myślałam, że popełnię tu dłuższego posta, ale głowę moją zaprząta teraz zupełnie inna sprawa.... i nie jestem w stanie zebrać myśli:((( jutro szykuje mi się natychmiastowa wizyta u pediatry:((((niestety, a święta zaczynają mi zamiast piernikiem pachnieć litrami kolejnych syropów jak nie antybiotykiem...jutro się okaże. Gdybym już się nie miała pojawić w starym roku na solnym blogu życzę wszystkim  odwiedzającym mnie wielu szczęśliwości i zdrowia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz DOSIEGO ROKU!!!!!



5 komentarzy:

  1. Kochana, Twoje prace zawsze mnie wbijaja do muru bo robisz cudne rzeczy z masy solnej ! Przepieknie ! Uwielbiam po porstu solniaczki, te detale mnie rozbrajaja :) Kochana , zycze CI duzo zdrowka i powodzenia u Pediatry trzymaj sie ciepkutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły jak zwykle piękne :) Wesołych Świąt! I dużo dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia, zdrowia i Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siła sióstr jest wielka! I cudnie ją oddałaś w swojej pracy, nie mogę się napatrzeć :) Tobie również Wesołych, cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń